
TELEFONICZNY RACHUNEK PŁATNICZY
Płatności
Przede wszystkim spokój
i łatwy dostęp do pieniędzy.
Także na rybach i bez Internetu.
W ramach Małej Instytucji Płatniczej prowadzimy rachunki płatnicze klientom, które w chwili obecnej zasilać można przelewem bankowym, przelewem z innego rachunku w MIP oraz przekazem pocztowym.
Na ten moment zlecenia przelewu z rachunku płatniczego w MIP na dowolne konto w kraju dokonywać można za pośrednictwem systemu IVR oraz dedykowanej infolinii.
Wkrótce kolejne funkcjonalności.
Ile to kosztuje
Opłata aktywacyjna, która pobierana jest automatycznie po pierwszym zasileniu rachunku to 8,23 PLN.
Następnie co 30 dni pobierana jest opłata za utrzymanie Indywidualnej
Linii Dostępowej, która również wynosi 8,23 PLN. Opłata nie jest naliczana w sytuacji gdy na rachunku nie ma środków czyli gdy klient nie korzysta z usługi.
Koszt zlecenia przelewu to 2,5% od kwoty przelewu ale nie mniej niż 5 PLN
Usługi płatnicze

Jak działa
system
Jako Mała Instytucja Płatnicza zobowiązani jesteśmy do przestrzegania dyrektywy PSD2, która wprowadza m.in. procedurę silnego uwierzytelnienia, na podstawie której weryfikowana jest tożsamość osoby dokonującej płatności.
Każdy posiadacz rachunku płatniczego w usłudze Teleportfel.pl otrzymuje indywidualną linię telefoniczną do swojego portfela, która stanowi jeden ze składników uwierzytelniania użytkownika.
Ponadto każdy użytkownik posiada swój identyfikator, który jest równocześnie numerem rachunku płatniczego i wraz z pinem powiązany jest z indywidualną linią telefoniczną tworząc grupę składników uwierzytelniających. Transakcje płatnicze zatwierdzane są otrzymanym kodem sms lub kodem spod zdrapki- w zależności od możliwości lub preferencji użytkownika.
Przelewy przez IVR i dedykowaną infolinię
Aby zlecić przelew użytkownik korzystając z indywidualnej linii telefonicznej łączy się ze swoim portfelem, a następnie loguje się identyfikatorem oraz pinem.
Lektor automatycznie informuje go o stanie środków w portfelu. Klient podążając za lektorem określa na klawiaturze kwotę przelewu, a następnie po sygnale nagrywa numer konta wraz z danymi odbiorcy. Transakcję zatwierdza kodem sms lub kodem spod zdrapki.
Po zalogowaniu do portfela klient może wybrać opcję połączenia z infolinią i zlecić wykonanie przelewu konsultantowi zatwierdzając transakcję kodem sms lub spod zdrapki.